Welcome to InspirePilots.com

Join the leading DJI Inspire community for free!

Photo and Video Edition

Discussion in 'Photos and Videos' started by Felipe Z. Carboni, Sep 11, 2016.

1. Felipe Z. Carboni

Boa Noite á todos do Inspire Pilots. Gostaria de iniciar uma discussão sobre os melhores métodos de gravar e fazer o pós-processamento de imagens e videos com o Inspire 1/Pro/Black.

Este post vai ser dedicado especificamente para quem tem interesse em trabalhar com drones.(inspire series)

Eu acredito que esta discussão irá ajudar muitos iniciantes e até mesmo profissionais nesta área.
    poderemos trocar ideias e compartilhar conhecimento sobre: Edição de Vídeo, Tratamento de Imagem, Melhores métodos para captar uma imagem, Luminosidade e cores, comparação de câmeras. (para o inspire é claro.)

Eu espero que muitos participem para que possamos melhorar a cada dia.

Eu sou brasileiro então talvez meu inglês não seja 100%. Usei o Google Tradutor em algumas partes.
    Me corrijam se eu escrevi algo errado ou incoerente.

Good evening everyone. I would like to start a discussion about the best methods of recording and post-processing of images and videos with the Inspire 1 / Pro / Black.

This post will be dedicated specifically for those who are interested in working with drones .(inspire series)

I believe that this discussion will help many beginners and even professionals in this area. We can exchange ideas and share knowledge about : Video Editing, Image Treatment , Best methods to capture an image, brightness and color , camera comparison. ( To inspire of course. )

I hope many participate so we can improve every day.

I am Brazilian then maybe my English is not 100 %. I used Google translator in some parts.
    Correct me if I wrote something wrong.

Thanks to all who cooperate .